Weinig nieuws onder het november zonnetje - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Lars en Tatiana Warmerdam - WaarBenJij.nu Weinig nieuws onder het november zonnetje - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Lars en Tatiana Warmerdam - WaarBenJij.nu

Weinig nieuws onder het november zonnetje

Door: Tatiana

Blijf op de hoogte en volg Lars en Tatiana

01 December 2015 | Canada, Vancouver

Zie dat het alweer 2 weken geleden is dat ik voor het laatst iets heb gepost. Echt veel hebben we dan ook niet meegemaakt in deze 2 weken.
Het is gelukkig heerlijk weer geweest, koud, maar met een prachtig zonnetje. Beter dan de regen die we hiervoor hebben gehad en die nu Nederland teistert naar wat ik hoor. Maar ik geloof dat dat na vandaag ook weer afgelopen is, als ik mijn weerapp moet geloven.

We zijn er niet echt op uit geweest, omdat het nou eenmaal lastig is om een vrouw ter grootte van een walvis ergens mee naar toe te nemen, laat staan wanneer je lijf zo groot is te verplaatsen ;)
Nee het valt mee, maar na mijn suikertest en periodieke zwangerschapsbloedtesten bleek dat mijn ijzer wel erg laag is, wat verklaart dat ik vaak berg buiten adem ben en wat andere bijbehorende ongemakken. De ene dag gaat beter dan de andere gelukkig en op die goede dagen neem ik het er dan ook gewoon van.

We hebben 2 weken geleden het afscheidsfeestje gehad van de Windler-tjes (onze Zwitserse vrienden). Zij hebben besloten om na 4 jaar Vancouver weer terug naar Zwitserland te gaan (er is hoop, vrienden en familie!! ;)) wat fantastisch is voor hun natuurlijk, maar voor mij persoonlijk echt wel even slikken. Kon het heel erg goed met ze vinden en Hanna en ik spraken vaak met elkaar af, mede omdat ook onze meisjes het supergoed met elkaar kunnen vinden. We zijn op vrijdagavond heerlijk samen uit eten geweest bij wijze van afscheid en hebben daarna zelfs een nog afzakkertje gedaan (thee met een macaron, woehoeoeoeoeo, wilde mama's!!)
Hanna hebben we helaas afgelopen zaterdag al uitgezwaaid van het vliegveld en Nico zal begin december terug vliegen.
De feestdagen en mijn verjaardag staan dan alweer bijna voor de deur en dan kan ik al aftellen tot mijn eerste bezoek naar Vancouver komt; mijn vriendinnetje Sjan!! Kijk er ontzettend naar uit, sowieso om te laten zien hoe Lars en ik wonen en om de omgeving te laten zien. Foto's zijn soms niet genoeg.

We hebben afgelopen zaterdag ook al het Kerstfeest van Lars zijn werk gehad. Ik zeg: die zijn er lekker op tijd bij! Erg leuk om al zijn collega's te ontmoeten, alhoewel ik er al een aantal had ontmoet toen we in juli hier een weekje waren. Isi was mee (bij gebrek aan oppas!) en heeft zich prima vermaakt daar en toen ze eenmaal een beetje gewend was aan de drukte, menig hartje gestolen ("OMG, she's soooo cuuuute!!!" "She's so well behaved!") Ja, zolang er WIFI is, gedraagt ze zich wel! Nee ze doet het hartstikke goed hier en kletst de oren van je kop de hele dag door, zowel in Nederlands als in Engels! Ik denk dat opa en oma dat kunnen beamen tijdens de vele Skype sessies.
Ook proberen we de Sinterklaastraditie hier ene beetje in ere te houden en zet Isi, als ze lief is tenminste, bijna elke avond haar schoentje. "So well behaved" is ze namelijk niet elke dag hoor :)
Al met al gaat alles dus lekker zijn gangetje hier.

Leuk trouwens om te zien en te horen dat jullie zo trouw deze blog lezen!

  • 02 December 2015 - 09:58

    Roos:

    Ook wanneer er weinig nieuws onder de zon is, fijn om te zien en lezen hoe het gaat! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars en Tatiana

Omdat Larsin 2015 een baan heeft aangenomen in Vancouve,r Canada hebben we besloten voor een vooralsnog onbepaalde tijd daar te gaan wonen. Hier lees je dan ook onze avonturen die we meemaken in dit prachtige land.

Actief sinds 03 Sept. 2015
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 106513

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2015 - 30 November -0001

Ons Canada avontuur

Landen bezocht: