Zakenreis Lars naar St Johns - Reisverslag uit St. John's, Canada van Lars en Tatiana Warmerdam - WaarBenJij.nu Zakenreis Lars naar St Johns - Reisverslag uit St. John's, Canada van Lars en Tatiana Warmerdam - WaarBenJij.nu

Zakenreis Lars naar St Johns

Door: Lars

Blijf op de hoogte en volg Lars en Tatiana

19 Oktober 2015 | Canada, St. John's

Ik ben uitgenodigd om een team meeting te hebben in St Johns, Newfound Land (originele naam ook), afgekort NL dus, dus een klein beetje thuis gevoel.
Het is een lange reis voor mij, want ik word op maandag verwacht, echter ivm het tijdsverschil (4,5 uur) en de vliegtijd 9,5 uur moet ik dus al op zondag vroeg in de morgen weg. Mijn schatjes brengen me weg naar het vliegveld en na 2 vluchten, 4 films en 3 tijdzones kom ik om 01:00 plaatselijk tijd aan in St Johns, waar het bitterkoud is in mn t-shirt en zomerjas (+2 graden, brrr)!! Gelukkig kan ik snel een taxi vinden die me naar mijn hotel brengt.
Mijn biologische klok is wel goed van slag en ik slaap pas rond 6 uur in en word weer wakker rond 11:00uur... kortom een rare nacht dus.
Grappig detail is ook dat je vanaf St. John's in slechts 3,5 uur naar Londen vliegt, maar Vancouver, in hetzelfde land nota bene, zo ver weg is.

De meeste jongens van het nationale projects team zijn al in St Johns omdat de opening van dit nieuwe kantoor al de vrijdag ervoor was geweest. Deze dag is dus niet veel meer dan bekend raken met de jongens en wat koffie/bier drinken en een potje pool spelen in de plaatselijk pub.
Dinsdag en woensdag zijn onze 2 dagen die gepland zijn voor het presenteren van de targets voor 2016, hoe we dit gaan bereiken en wat we hier voor moeten doen/leren, instellen enz.
Na een lange dag wordt er 's avonds moose (geen chocolate!! ;)) en vis geserveerd in het lokale restaurant :).
Woensdagochtend hebben we nog een hike gedaan naar Signal Hill (niet de zuidafrikaanse trouwens! Maar zie de foto's) Voor sommige jongens best zwaar, voor anderen een 'walk in the park'.

Woensdagmiddag weer terug gevlogen naar Toronto en, aangezien daar ons hoofdkantoor zit, hier nog 2 dagen gebleven om mensen met wie ik dagelijks werk of ga werken een hand te schudden, zodat ik voortaan weet met wie te maken heb en een gezicht bij de naam heb.
Ons kantoor zit in Missisauga wat aan de rand ligt van Toronto en ik kan niets anders zeggen dan dat dit echt een hele lelijke stad is!!
Het is een aaneenschakeling van parkeerplaatsen met daar omheen alle soorten fast food restaurants die je maar kan voorstellen, bah!! Geen plek om lang te verblijven.
Na 2 dagen fastfood heb ik het wel gezien in Toronto en heb ik iedereen gezien die ik moet zien en vlieg ik plaatselijke tijd 15:00 uur terug naar Vancouver om daar 18:00 uur weer aan te komen, waar ik word opgehaald door mijn schatjes.





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars en Tatiana

Omdat Larsin 2015 een baan heeft aangenomen in Vancouve,r Canada hebben we besloten voor een vooralsnog onbepaalde tijd daar te gaan wonen. Hier lees je dan ook onze avonturen die we meemaken in dit prachtige land.

Actief sinds 03 Sept. 2015
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 106511

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2015 - 30 November -0001

Ons Canada avontuur

Landen bezocht: